4ος φιλικοσ αγωνασ (ανεπισημοσ) με νικητη το Νικο κωστακη – GVR ESPORTS

4ος φιλικός αγώνας και πρόβα τζενεράλε για τους οδηγούς του GVR e-sports με τον Νίκο Κωστάκη να κατακτά την νίκη στον τελευταίο ανεπίσημο φιλικό αγώνα, πριν το GVR e-sports ανοίξει και επίσημα τις πόρτες του στο κοινό αυτήν την Κυριακή στις 9 Οκτωβρίου.

Τελευταία ανεπίσημη παράσταση για τους οδηγούς του GVR e-sports με τον Νίκο Κωστάκη να είναι για αναδεικνύεται για 2η «ανεπίσημη» φορά φέτος νικητής αγώνα στην δύσκολη αλλά συνάμα ευχάριστη για τους οδηγούς πίστα του Miami.

Ο Νίκος Κωστάκης δείχνει σε εξαιρετική κατάσταση, καθώς σημείωσε την 2η του συνεχόμενη νίκη, κάμπτοντας την αντίσταση του Μάνου Νταούτ που ήταν ο οδηγός που προσπαθούσε μονίμως να τον αμφισβητήσει.

Η ευχάριστη έκπληξη του αγώνα ήταν, όμως, ο Νικόλαος Γκέκας, ο νεαρός οδηγός της McLaren που κατέκτησε την 2η θέση, αφού οι αγωνοδίκες ήραν μία ποινή χρόνου 5 δευτερολέπτων που λανθασμένα του επέβαλε το παιχνίδι (όπως εκείνοι έκριναν), με αποτέλεσμα να τερματίσει μόλις 2 δέκατα πίσω από τον πολύπειρο Νίκο Κωστάκη.

Ο Μάνος Νταούτ εξαργύρωσε την πολύ καλή και σταθερή του εμφάνιση με την 3η θέση, στην οποία «έπεσε» μετά την επέμβαση των αγωνοδικών που προαναφέρθηκε (πριν κατακυρώσουν οι αγωνοδίκες την τελική κατάταξη, ο Μάνος νταούτ βρισκόταν στην 2η θέση, ωστόσο μετά την αφαίρεση της ποινής του Νικόλαου Γκέκα, ο Μάνος Νταούτ τερμάτισε στην 3η θέση)

Δυστυχώς, όμως, τα προβλήματα από πλευράς παιχνιδιού δεν έλλειψαν ούτε τώρα, με τους οδηγούς να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα κατά την είσοδό τους στο λόμπι, με κάποιους εξ αυτών μάλιστα να μην καταφέρνουν ποτέ να συνδεθούν.

Κατατακτηριες – Pole position για τον Νικο
Κωστακη

Ο Νίκος Κωστάκης ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής των κατατακτηρίων για ακόμα μία φορά, αφού με το 1:27.051 ήταν ο poleman του αγώνα. Ωστόσο, εν τη απουσία του επίσης 2 φορές νικητή, Νίκου Σπαθή, αυτός που κλήθηκε να αμφισβητήσει τον Νίκο Κωστάκη ήταν ο Νικηφόρος Τζανετάτος, με τον οδηγός της Red Bull να φτάνει σε απόσταση αναπνοής από την pole position, και συγκεκριμένα να υπολείπεται μόλις 31 χιλιοστών. Ωστόσο, η για ακόμα μία φορά εξαιρετική εμφάνιση του Νικηφόρου Τζανετάτου του εξασφάλισε μία θέση στην 1η σειρά στην σχάρα εκκίνησης, όπου θα έχει μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να βρεθεί στην 1η θέση.

Περίπου 1 δευτερόλεπτο πίσω από τους 2 πρώτους ήταν οι Νικόλαος Γκέκας και Ιωάννης Τσουρέκας, οι οποίοι είχαν αναπτύξει την δική τους «κόντρα», από την οποία νικητής βγήκε ο Νικόλαος Γκέκας, ο οποίος κάνοντας τα πρώτα του βήματα στο GVR e-sports δηλώνει ηχηρό παρόν με την 3η θέση στην εκκίνηση, αφήνοντας 4ο τον έμπειρο Ιωάννη Τσουρέκα. Στην 3η σειρά εκκίνησης παρατάχθηκε ο δευτεραθλητής της περσινής σεζόν της Alain Prost League, Γιώργος Τοϊγκούνης, με τον ΓιώργοΜαυρίδη να τον πλαισιώνει. Αξιοσημείωτο είναι ότι στην 1η δεκάδα της εκκίνησης είχαμε οδηγούς από 8 διαφορετικές ομάδες, κάτι που αναδεικνύει το άκρως
ανταγωνιστικό επίπεδο του grid.

ΑναλυτικA τα αποτελEσματα των κατατακτηρIων – 4οσ φιλικοσ αγωνασ

Οι Μάνος Νταούτ, Χρήστος Αθανασίου και Νίκος Λουδάρος δεν σημείωσαν χρονομετρημένο γύρο στις κατατακτήριες του αγώνα.

ΤΟ ΦΙΛΜ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ -4οσ φιλικόσ αγώνασ

Οι οδηγοί πραγματοποίησαν μία άκρως καθαρή εκκίνηση, με τον Γιώργο Μαυρίδη να έχει ίσως την καλύτερη αντίδραση, ωστόσο ένα μικρό γλίστρημα όταν ανέβαζε σε 3η ήταν αρκετό για να του στερήσει 2 πολύτιμα προσπεράσματα στους Γιώργο Τοϊγκούνη και Ιωάννη Τσουρέκα. Δυνατή μάχη όμως έδωσαν και οι Νίκος Κωστάκης και Νικηφόρος Τζανετάτος, με τον τελευταίο να επιτίθεται ευθέως στον poleman, Νίκο Κωστάκη, καταφέρνοντας στιγμιαία να τον αγχώσει. Στα μέσα του 1ου γύρου, όμως, ο Νικηφόρος Τζανετάτος θα ολοκληρώσει την επίθεσή του με ένα υποδειγματικό προσπέρασμα στον Νίκο Κωστάκη, ο οποίος δεν έδειχνε ικανός να είχε χάσει την φόρμα των κατατακτηρίων. Πιο πίσω, ο Θάνος Χουσίδης ήθελε να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα γόμας 9ο οδηγός της Aston Martin φορούσε την κίτρινη μεσαία γόμα, ενώ οι οδηγοί πλησίον του φορούσαν την λευκή σκληρή γόμα), κάτι που κατάφερε πιο μετά μέσα στον αγώνα.

Οι επικές μάχες του Γιώργου Τοϊγκούνη και του Ιωάννη Τσουρέκα διακόπηκαν αιφνιδίως, όταν εγκατέλειψε ο Νίκος Λουδάρος, βγάζοντας τον Bernd Maylander, οδηγό του αυτοκινήτου ασφαλείας, στην πίστα. Παρόμοια τύχη είχαν και οι ελπίδες του Νικηφόρου Τζανετάτου για νίκη, με τα αλλεπάλληλα καθεστώτα αυτοκινήτου ασφαλείας να αποδεικνύονται καταστροφικά για την στρατηγική του, με αποτέλεσμα
στον 19ο με 20ο γύρο να εγκαταλείπει.

Ωστόσο, όπως είχε κάνει ο Γιώργος Μπουρτσάλας στον αγώνα της Σιγκαπούρης (την ανασκόπηση του οποίου μπορείτε να διαβάσετε εδώ), οι Νικόλαος Γκέκας και Μάνος Νταούτ αποδείχθηκαν μετρ στην στρατηγική και στο «διάβασμα» του αγώνα, αφού εκμεταλλευόμενοι τις διακοπές του αγώνα, τις εγκαταλείψεις και τις ατυχίες των άλλων οδηγών, μπήκαν τις κατάλληλες στιγμές στα pits, προσπέρασαν όποιον βρέθηκε μπροστά τους και παρά το νεαρό της ηλικίας του κατάφεραν να αναδείξουν την οξυδέρκεια και την υπομονή τους, στοιχεία που χαρακτηρίζουν συνήθως έμπειρους και «φτασμένους», παρά νέους και ενθουσιώδεις οδηγούς.

ΕιδικH αναφορA

Από τους οδηγούς που ξεχώρισαν αξίζει να αναφέρουμε τον Νικόλαο Γκέκα, ο οποίος φορώντας τα «βαριά» χρώματα της McLaren κατάφερε να διακριθεί στους δρόμους του Miami και να βγάλει πολύ καλά στοιχεία στην πίστα. Αξίζει να σημειώσουμε επίσης την πολύ καλή εμφάνιση με την οποία σήμανε την επιστροφή του ο Στέφανος Βουγιατζής, ενώ δεν γίνεται να μην σημειώσουμε την πολύ μεστή εμφάνιση του Παύλου Παπαδόπουλου, ο οποίος κατάφερε σε αυτήν την δύσκολη πίστα να κρατήσει την ψυχραιμία του, να ξεχωρίσει και να παραμείνει σταθερός και μακριά από λάθη. Τέλος, παρά το «επεισοδιακό» του ξεκίνημα, ο Γιώργος Μαυρίδης αρίστευσε στις ιδιάζουσες αυτές συνθήκες του αγώνα και έφυγε από τις ΗΠΑ με τους 12 βαθμούς της 4ης θέσης

ΑναλυτικΑ η κατΑταξη του αγωνα

Οι αγωνοδίκες κοινοποίησαν τις αποφάσεις τους, αναφορικά με τα συμβάντα του αγώνα, τα οποία εξέτασαν και κατακυρώνουν την τελική κατάταξη του αγώνα, η οποία τροποποιείται αναλόγως, βάσει των δημοσιοποιημένων αυτών αποφάσεων και είναι η κάτωθι

1. N. ΚΩΣΤΑΚΗΣ

2. Ν. ΓΚΕΚΑΣ

3. Μ.ΝΤΑΟΥΤ

4. Γ.ΜΑΥΡΙΔΗΣ

5. Γ. ΤΟΙΓΚΟΥΝΗΣ

6. Δ.ΣΤΑΥΡΟΥΛΗΣ

7. Σ.ΒΟΥΓΙΑΤΖΗΣ

8. Γ.ΜΠΟΥΡΤΣΑΛΑΣ

9. Π.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

10. Ν. ΦΑΦΑΛΗΣ

11. Δ. ΣΕΙΜΕΚΗΣ

12. Μ.ΚΑΛΙΤΣΟΣ

13. Ν.ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ

14. Ι.ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ

15. Χ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

16. Θ.ΧΟΥΣΙΔΗΣ

17. Ν.ΛΟΥΔΑΡΟΣ

18. Β ΔΗΜΟΥΔΗΣ DNS

19. Α.ΤΟΣΚΑ DNS

20. Ν.ΣΠΑΘΗΣ DNS

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ

Facebook
YouTube
Instagram
Twitter
Scroll to Top